søndag den 20. april 2014

Gobelinstrik - baby cardigan

Mit påske projekt.

Den lille baby cardigan, der var mit påske strik projekt, er færdig.  

Jeg er meget tilfreds med resultatet, jeg synes det er vellykket. Jeg har aldrig før, strikket en baby sweater som jeg selv har designet.

Håber på, at hans mor bliver også glad for den. Jeg tror at barnet, som den er strikket til, er ligeglad om den er smuk eller ej, men han bliver nok glad for den, fordi den er meget blød.






Det er gået et stykke tid siden jeg har strikket gobelinstrik.  Wow, det er sjovt, at strikke ”billede strik”.
Mit påske projekt var, at strikke en cardigan til en baby, dreng, en lille Islænding, som bor i Island, og det lykkedes som jeg sagde før, meget godt.

Jeg plejer at strikke i islandsk uld, men nu har jeg valgt at strikke i meget blødt garn, Hjerte Alpaca hedder det. 
Mønsteret, som jeg designede for dette projekt, er meget enkelt. 

Jeg håber på, at dette bliver til en rigtig god efterårs cardigan.










Godt på vej :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar