onsdag den 25. marts 2015

Gratis opskrift butterfly - slaufa

Påsken er lige om hjørnet.  
Jeg plejer at strikke lidt påskepynt, men i år blev jeg ikke inspireret af noget nyt, så jeg valgte at strikke en ny udgave af butterflyen, en påske butterfly

Det er utroligt nemt at strikke en butterfly og det går stærkt, selvom man strikker på fine pinde. Det  tager kun en aften at strikke en enkelt en.

Jeg håber du har lyst til at strikker en, da opskriften er gratis.
Det er ikke noget krav at strikke i Einband, der kan strikkes i hvilket som helst garn.

Det ville være dejligt at se dit resultat, så hvis du har lyst må du meget gerne lægge et billede af din butterfly på mine fb side: www.facebook.com/hallabens

Gratis opskrift

og á íslensku.



Du kan også sende mig en email hallaben@me.com og jeg sender dig opskriften :D

God arbejdslyst.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar